Sklep internetowy muve.pl
Warszawa, Mazowieckie
Community Manager
Twój zakres obowiązków:
· Bezpośredni kontakt ze społecznością Graczy.
· Animacja życia społeczności, dbanie o pozytywne relacje między użytkownikami.
· Dbanie o dobrą komunikację między społecznością a firmą.
· Przygotowywanie raportów i analiza efektywności prowadzonych działań. Odpowiedzialność za wzrost i rozwój społeczności.
· Zarządzanie kanałami social media, w tym profilem na Facebooku, twitterze i forach www.
· Śledzenie nowych trendów.
Wymagania:
Kogo poszukujemy?
Entuzjastycznej i komunikatywnej osoby, łatwo nawiązującej nowe kontakty. Możesz zostać członkiem naszego zespołu, jeżeli:
· Jesteś osobą pełną energii, kreatywną z inicjatywą i potrafisz szybko podejmować decyzje.
· Masz, co najmniej dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu i moderowaniu społecznościami internetowymi.
· Sprawnie posługujesz się językiem polskim i angielskim.
· Lubisz pomagać ludziom i rozwiązywanie problemów dostarcza Ci dużo satysfakcji.
· Twoja kreatywność i samodzielność przełoży się na osiąganie celów.
· Lubisz zawierać nowe znajomości i komunikować się z ludźmi online.
· Swobodnie poruszasz się w środowisku Facebook, Twittera, Linkedln, czy blogach.
· Wiesz, jaka jest różnica pomiędzy RPG a RTS i dlaczego John Marston nienawidzi agencji Pinkertona.
Oferujemy:
· Przyjazne miejsce pracy w zespole pełnym energicznych i młodych osób.
· Możliwość rozwoju: dynamiczna ścieżka kariery, szkolenia.
· Dostęp do najnowszych technologii i gier.
Kontakt:
Jeśli chcesz do nas dołączyć i być częścią czegoś ekscytującego, wyślij nam swoje CV i list motywacyjny, z dopiskiem „Community Manager” na adres praca@muve.pl Twoje zdjęcie w CV bez marynarki będzie dodatkowym atutem.
W swoim CV zamieść oświadczenie:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji. (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku. Dz. Ustaw nr 133 poz. 883)"